תיקי בד

תיקי בד – שם המסחרי ירוק, אופנתי ובעל איכות גבוהה
לאחרונה, צצים תיקי בד כמעט בכל מקום כפטריות אחרי הגשם. כנראה שמתם לב שבתקופה האחרונה עפ"י רוב כל סופרמרקט מפיץ בסכום זעום תיקי בד כחלופה לשקיות ניילון רגילות שבחנויות רבות מאוד תקבלו את אותו המוצר שקניתם בתיקים כאלו ושעסקים מגוונים נותנים תיקי בד ושקיות בד ללקוחות שלהם – מתנה ש מקדמת אחר העסק למשך זמן יקר וממתגת אותו כ 'ירוק'.

מה גרם לתיקי הבד להיחשף?
תיקי בד נכנסו לחיים שלנו בסערה בתקופה האחרונה, כמרכיב מהשגעון החולף הירוק ששוטף את כל אתר ואתר. סרטי קולנוע כדוגמאת 'אמת מטרידה', אסונות אקולוגיים בדמות טפטופים של נפט וחומרים רדיואקטיביים המחסלים חיי אדם ברדיוסים של מאות אלפי קילומטרים, כמו גם הכמויות המפחידות של זבל שמייצר האדם שהמקום לאגירתה מתעתד ופוחת, מרבית הנ"ל מציתים בנו דחף להציל את כל מה שנשאר.

שקיות ניילון, לדעתם של אנשים רבים, הנן לא פחות מאויב האנושות. יכולה להספיק העובדה שכמה מאות טריליוני שקיות ניילון נזרקות מדי שנה בארצות חוץ, ושמשך התכלות של שקית ניילון כזו הוא 500 שנה, כדי לעורר בנו בהלה רבתי. לפיכך, אופן השימוש בתיקי בד ושקיות מחומרים מתכלים זה בלעדי ספק שיטה מצוינת לחסוך גם במעט על הזיהום הזה.

נמצא שמאז מספר השקיות והתיקים הירוקים אינה יורדת אלא הולכת ומתפשטת לעוד ארצות על פני הגלובוס. התופעה, ששורשיה בבתי עסק האופנה שהיו הראשונות ש העניקו ללקוחותיהן אותם הבגדים ארוזים בתיקי בד שיש להן לוגו החנות, עומדת וצוברת פופולאריות שלא תתואר. אבל, לא זאת המניע היחידה לפופולאריות של תיקי בד. תירוצים אחרות הן מיתוג ואופנתיות.

בתי עסק רבים ושונים מבינים בזמן זה את אותה החשיבות של תיקי בד כך גם למטרות פרסום, שם המסחרי ומינוף החברה. תיקי בד נעשים יחד עם לוגו העסק אלו הצגה לטווח לא קצר אודות מוצר שרבים בוחרים שם רבות מאוד. מלבד זאת, הם משדרים שהחברה זו בעלת מודעות סביבתית, תכונה שמאד מוערכת בתקופה זו בענף העסקי. עלויות ההדפסה הן לא יקרות למדי והגרפיקה כעת מתקדמת, על ידי זה שכדאי ליצור ללא קושי תיקי בד יפים כולל לוגו העסק שמרביתם ירצו ליטול חזרה הביתה.

יחד שלל העדיפויות שהם כבר מציעים, ברור שתיקי בד מהווים בעת הזו צורת שיווק עסקאות פרקטי, חסכוני ובעל ערך מוסף.